برای اینکه یک فضای بزرگ اداری را به قسمت های مختلفی تقسیم کنید می توانید از پارتیشن اداری استفاده نمایید. پارتیشن اداری می تواند یک جداره و یا دوجداره باشد که هر کدام از آن ها با توجه به نوع استفاده از آن ها و مواد و کیقیتی که دارند دارای قیمت های مختلفی هستند. در پارتیشن اداری باید فضایی برای تلفن، مخیز کامپیوتر و میز اداری ذر نظر گرفته شود. همچنین در نصب پارتیشن اداری باید فضایی برای عبور کابل ها نیز تعیین بشود و باید محلی نیز برای دسترسی افراد به این کابل ها در پارتیشن اداری در نظر گرفته شود.
کاربرد های لیبل پرینترمبنا
بازدید : 202
/ زمان : 15:27: